Regulamin Biegu Mini Malucha, Malucha i Młodzieżowego
I. ORGANIZATOR
1. Organizatorem imprezy jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sopocie
2. Współorganizatorem jest Gmina Sopot i Ergo Arena
3. Honorowym patronem imprezy jest Prezydent Miasta Sopot.
4. Bieg odbywa się z okazji II rocznicy organizacji przez Sopot Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce na Ergo Arenie.
II. CEL
1. Upowszechnianie biegania jako najprostszej formy ruchu wśród dzieci i młodzieży.
2. Promocja aktywności fizycznej wśród mieszkańców Sopotu i Trójmiasta.
3. Promocja Gminy Sopot
III. TERMIN I MIEJSCE
1. Biegi odbędą się w dniu 12 marca 2016
2. Start zawodników biegu „Mini-Malucha” , „Malucha” i „ Młodzieżowego”:
Start uczestników biegu „ Mini-Malucha” nastąpi na Placu Kuracyjnym o godz.10.00
Start uczestników biegu „ Malucha” nastąpi na Placu Kuracyjnym o godz. 10.15
Start uczestników biegu „Młodzieżowego” nastąpi na Placu Kuracyjnym o godz. 10.30
3. Meta biegów będzie się znajdowała w miejscu startu na Placu Kuracyjnym przy molo.
4. Poglądowa mapka biegów znajduje się na stronie internetowej
5. Długość trasy wynosi 200 metrów dla biegu „Mini-Malucha” , 500 metrów dla biegu „Malucha”. W biegu „Młodzieżowym” długość trasy wynosi około 1000 metrów.
IV. ZASADY UCZESTNICTWA
1. W Biegu „Mini-Malucha” może wziąć udział dziecko w wieku 3-5 lat – rocznik 2013-2011, w biegu „ Malucha ”może wziąć dziecko w wieku 6-8 lat rocznik 2010-2008, w biegu „Młodzieżowym” dziecko w wieku 9-15 lat - rocznik 2007-2001 i rocznik 1999 urodzony po 12 marca pod warunkiem dokonania zgłoszenia z podpisem rodzica lub nauczyciela.
2. Organizatorzy przygotowali pulę 500 osobo startów. Decyduje kolejność zgłoszeń i rejestracji na stronie
3. Wszyscy zawodnicy startujący w BIEGU „Mini-Malucha”„Malucha” i „Młodzieżowego” muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów, które będzie się mieścić na sali gimnastycznej Zespołu Szkół Handlowych w Sopocie ul. Kościuszki 18/20 i będzie czynne:
- 11 marca 2016 (piątek) w godzinach 14:00-19:00 oraz w biurze zawodów na Placu Kuracyjnym 12 marca w godz. 9.00 10.00.
4. Podczas weryfikacji zawodnicy powinni posiadać legitymację szkolną celem weryfikacji danych osobowych oraz wieku i zgodę rodziców lub opiekuna prawnego na udział w biegu.
5. Organizator zapewnia uczestnikom ubezpieczenie OC.
V. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA
1. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane: imię, nazwisko, rok urodzenia, miejsce zamieszkania, adres do korespondencji.
2. Zgłoszenia on-line będą przyjmowane do dnia 8 marca 2016. W przypadku wcześniejszego wyczerpania limitu 500 miejsc, zapisy zostaną zamknięte.
3. Start dla dzieci i młodzieży jest bezpłatny.
9. W uczestnictwa w biegu każdy uczestnik otrzymuje:
- numer startowy
- medal na mecie.
VI. NAGRODY I KLASYFIKACJE WIEKOWE, DYSTANSE
1. Zdobywcy miejsc I - III w każdej kategorii wiekowej dziewcząt i chłopców otrzymują statuetki i nagrody.
Kategorie wiekowe:
BIEG MINI MALUCHA i MALUCHA
-
3-5 lat rocznik 2013 – 2011 – 200 metrów
-
6-8 lat rocznik 2010 – 2008 – 500 metrów
BIEG MŁODZIEŻOWY
-
9-12 lat rocznik 2007 – 2004
-
13-15 lat rocznik 2003 – 2001 plus rocznik 2000 po 12 marca.
Dystans około 1000 metrów.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszystkich uczestników biegu „Mini-Malucha”, „Malucha” i „Młodzieżowego” obowiązuje niniejszy regulamin.
2. Każdy uczestnik biegu jest zobowiązany do umieszczenia numeru startowego z przodu, na wysokości klatki piersiowej pod karą dyskwalifikacji.
3. Organizator zapewnia opiekę medyczną na trasie i mecie biegu.
4. Organizator zapewnia szatnie.
5. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione w trakcie imprezy.
6. W sprawach nieobjętych regulaminem rozstrzyga Organizator.